Ik heb een aantal zelf gemaakte en omgezette video's op platinum dvd's gebrand. Deze spelen op alle dvd's spelers en computers in huis normaal af. Heb nu echter een Asrock ION 330HT HTPC, dvd speler versie, met enkel daarop de xbmclive installatie en nu worden deze dvd's niet herkend. Originele dvd's spelen wel gewoon af, heb nog een Arrita dvd gevonden en die speelt ook gewoon af, ligt het dus echt aan de Platinums? Meer mensen met dit probleem?
XBMCFreak Forum » XBMC Live
Platinum dvd wordt niet herkend op asrock 330 HT
(5 posts)-
Posted 5 months ago #
-
Er bestaat niet zoiets als "de" Platinum DVD. Nog afgezien van DVD+R en DVD-R maakt Platinum gebruik van wisselende leveranciers en dus vesrchillende mediacodes. De ene batch kan kwalitatief dus nogal verschillen van de andere. Je kunt de pech hebben dat je DVD speler niet zo best overweg kan met een bepaalde batch.
Posted 5 months ago # -
Bedankt voor de reactie.
Gebruik de platinums al jaren en weet dat ze inderdaad onderling verschillen door diverse leveranciers. Heb ze zowel in de dvd+R 8 en dvd+R 16 versies en dan van verschillende leveranciers, echter geen van allen doen het.Posted 5 months ago # -
Gebruik gewoon Verbatim,never problems met plus en min !
En brand laaaaaaaaaaannnggzaam.Freak online !Posted 5 months ago # -
Ook in Verbatims zitten verschillen. Daarvan heb ik ooit een hele spindel bestemd voor Wii backups voor andere zaken moeten gebruiken omdat de drive in de Wii ze niet wilde vreten
Overigens: de drive in mijn Asrock ION330 heeft geen problemen met Verbatim of Platinum (DVD+R en DVD-R). Ook niet als ik de images op wat hogere snelheden heb gebrand.Posted 5 months ago #
Reply
You must log in to post.